Termeni generali pentru servicii de reparatii a produselor Festool

logo festool


 

Termeni Generali Online pentru Servicii de Reparatii de catre Festool CZ s.r.o.
TERMENI GENERALI PENTRU REPARAtII ONLINE

1. Domeniu de aplicare, Definitii
Urmatorii Termeni Generali de Reparatii se aplica tuturor comenzilor de reparatii plasate la Festool CZ s.r.o., Chelčického 1932, 470 37 Česká Lípa (denumita in continuare "Festool CZ"). Pentru reparatiile acoperite de garantia all-inclusive a Festool (denumita in continuare „garantie”), acesti termeni se aplica suplimentar fata de conditiile de garantie. in cazul unui conflict intre conditiile de garantie si acesti Termeni Generali de Reparatii, prevederile conditiilor de garantie au prioritate.
2. Serviciile Festool de reparatii sunt destinate atat consumatorilor, cat si intreprinderilor. in scopul acestor Termeni Generali de Reparatii: (i) Un „consumator” este o persoana fizica care actioneaza in afara comertului, afacerii sau profesiei sale. (ii) O „intreprindere” este o persoana fizica sau juridica sau o companie cu capacitate juridica, care actioneaza in cadrul comertului, afacerii sau profesiei sale atunci cand incheie contractul.
3. Versiunea Termenilor Generali de Reparatii in vigoare la momentul comenzii se aplica. Termenii contradictorii, suplimentari sau diferiti fata de acesti Termeni Generali de Reparatii nu se aplica decat daca sunt conveniti in mod expres in scris. Acesti termeni se aplica, de asemenea, daca efectuam reparatia fara rezerve, cunoscand conditiile clientului contradictorii sau diferite.
4. Orice drepturi legale pe care le avem in afara acestor termeni raman neafectate.

 

2. incheierea contractului, Optiuni de reparatie, Returnare, Costur

  1. Ofertele noastre, in special online pe festool.cz, sunt neobligatorii si nu constituie o oferta de incheiere a unui contract, ci o invitatie de a plasa o comanda de reparatie.
  2. Clientul depune o oferta ferma de incheiere a unui contract de reparatie cu comanda sa de reparatie.
    Comenzile de reparatii pot fi plasate in scris, verbal, prin portalul "MyFestool" sau prin trimiterea dispozitivului defect.
  3. Contractul se incheie cand trimitem o confirmare de comanda sau incepem reparatia. Confirmarea primirii unei comenzi de reparatie nu constituie acceptarea ofertei clientului, ci doar notificarea primirii comenzii.
  4. in cazul unei cereri de garantie, masina va fi reparata fara intarziere, conform conditiilor de garantie. Daca reparatia nu este acoperita de garantie, vom repara masina imediat, cu exceptia cazului in care costul estimat al reparatiei este neobisnuit de mare. in acest caz, vom trimite automat clientului o estimare de cost gratuita prin e-mail sau prin MyFestool.
  5. Estimarile de cost pentru reparatiile comandate prin MyFestool pot fi vizualizate in contul MyFestool. Prin trimiterea estimarii de cost, prezentam o oferta ferma clientului pentru un contract de reparatie. Daca oferta este refuzata, oferim optiunea de a distruge produsul gratuit sau de a-l returna la starea initiala pentru o taxa de manipulare de 13 EUR fara TVA, daca este posibil tehnic, si de a-l returna la adresa furnizata.
  6. Daca clientul accepta estimarea de cost in termen de patru saptamani, se incheie un contract de reparatie, iar masina va fi reparata.
  7. Daca clientul accepta oferta noastra de a distruge produsul in termen de patru saptamani, vom proceda in consecinta.
  8. Daca clientul nu accepta nici oferta de reparatie, nici cea de distrugere in termen de patru saptamani sau le respinge in mod expres, vom returna produsul la starea initiala pentru o taxa de manipulare de 13 EUR fara TVA, pe cheltuiala si riscul clientului, daca este posibil tehnic.

3. Dreptul consumatorului de a se retrage din contract
1. Daca clientul este un consumator, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Detaliile si consecintele
legale ale retragerii sunt prezentate mai jos:

Politica de anulare


Dreptul de retragere:

Aveti dreptul de a va retrage din acest contract in termen de paisprezece zile, fara a oferi un motiv. Perioada de retragere este de paisprezece zile de la data incheierii contractului.

Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa trimiteti o declaratie clara la:

Festool CZ s.r.o.
Serviciu
Chelčického 1932
470 37 Česká Lípa
Email: [email protected]
Puteti trimite aceasta declaratie prin posta, fax sau e-mail. Puteti utiliza formularul de retragere, dar nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul, este suficient sa trimiteti notificarea de retragere inainte de expirarea perioadei de paisprezece zile.

Consecintele retragerii:
Daca va retrageti din acest contract, vom rambursa toate platile primite de la dumneavoastra, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia costurilor suplimentare datorate unei metode de livrare aleasa de dumneavoastra care difera de optiunea standard cea mai ieftina pe care o oferim), fara intarziere si nu mai tarziu de paisprezece zile de la primirea notificarii de retragere. Rambursarile vor fi efectuate folosind aceeasi metoda de plata utilizata de dumneavoastra pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel.

Daca ati solicitat inceperea serviciului in timpul perioadei de retragere, va trebui sa platiti o suma proportionala pentru serviciile furnizate pana in momentul retragerii.

2. Daca clientul a expediat deja produsul in momentul retragerii, acesta va fi returnat gratuit.

3. Expedierea produsului pentru reparatie

3.1 Clientul este responsabil pentru trimiterea produsului la adresa specificata pe riscul si cheltuiala sa, cu exceptia cazului in care ne-a autorizat sa ne ocupam de colectare.

3.2 Nu suntem obligati sa acceptam expedierile trimise cu plata la livrare.

4. Returnarea si acceptarea produsului reparat

4.1 Produsul reparat va fi returnat pe riscul si cheltuiala clientului la adresa de livrare furnizata de acesta

4.2 Clientul trebuie sa inspecteze reparatia in termen de o saptamana de la primirea produsului si sa raporteze orice defecte in aceasta perioada. Ne rezervam dreptul de a solicita acceptarea in scris. Daca clientul nu raporteaza nicio problema in acest timp, reparatia este considerata acceptata. Acest lucru se aplica, de asemenea, daca produsul este utilizat dupa reparatie. 3. Acceptarea nu poate fi refuzata din cauza unor defecte minore.

5. Termeni de plata


5.1. Factura trebuie platita in termen de 30 de zile de la data facturii. Plata este considerata efectuata in ziua in
care avem acces la fonduri.
5.2. Daca plata se efectueaza cu card de credit, aceasta va fi procesata prin furnizorul de plati Stripe Inc., 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, SUA.

6. Reclamatii pentru defecte


6.1. Daca clientul este un consumator, se aplica drepturile legale de garantie.
6.2. Daca clientul este o intreprindere, se aplica urmatoarele reguli: (i) Perioada de reclamatie pentru defecte este de 6 luni, incepand de la data acceptarii produsului. Aceasta se aplica si pentru reclamatiile bazate pe fapte ilicite. (ii) Reclamatiile clientului pentru cheltuieli in locul daunelor sunt excluse, cu exceptia cazului in care aceste cheltuieli ar fi rezonabile pentru un tert. (iii) Nu asumam nicio garantie decat daca este convenita in mod expres in scris in cazuri individuale.

7. Raspundere

7.1. Suntem responsabili fara limitare pentru daunele cauzate de incalcarea garantiei, vatamarea vietii, sanatatii sau corpului si pentru intentie si neglijenta grava. Suntem, de asemenea, responsabili pentru daunele rezultate din incalcarea obligatiilor contractuale esentiale, dar raspunderea este limitata la daunele previzibile, tipice pentru astfel de contracte. Raspunderea legala obligatorie pentru defecte ale produselor ramane neafectata.
7.2. Daca raspunderea noastra este exclusa sau limitata, aceasta se aplica si raspunderii personale a angajatilor si reprezentantilor nostri.


8. Protectia datelor


Festool CZ colecteaza si proceseaza datele personale exclusiv in scopul si in cursul indeplinirii contractului de reparatie conform articolului 6(1)(b) din GDPR si al Legii nr. 110/2019 Coll. privind prelucrarea datelor personale. Informatii suplimentare despre modul in care Festool CZ gestioneaza datele personale si drepturile aferente pot fi gasite pe site-ul Festool CZ

10. Identitatea furnizorului de servicii

11. Furnizorul serviciului de reparatii este:
Festool CZ s.r.o.
Serviciu
Chelčického 1932
470 37 Česká Lípa
ID companie: 261 42 058
Director general: Lucie Pazourková


12. Reclamatiile pot fi trimise la adresa de mai sus.

13. Dispozitii finale

14. Daca vreo prevedere a acestor Termeni Generali de Reparatii sau a altor acorduri devine invalida, valabilitatea celorlalte prevederi ramane neafectata. Partile contractante trebuie sa inlocuiasca dispozitia invalida sau inaplicabila cu una care sa reflecte cat mai aproape posibil intentia economica.

15. Acesti Termeni Generali de Reparatii sunt valabili incepand cu 24 iulie 2023.

Vezi si TERMENI SI CONDITII PENTRU GARANTIA ALL INCLUSIVE