Conditii de garantie pentru garantia all-inclusive, garantii si servicii suplimentare oferite de compania Festool GmbH
Data: 02.09.2024
Pentru informatii actualizate, va recomandam sa accesati: pagina Garantia All Inclusive pe site-ul Festool Romania
Felicitari pentru achizitionarea noului dumneavoastra aparat Festool. incepând cu data de 06.03.2013, cu ocazia inregistrarii online a aparatului dumneavoastra nou Festool pentru garantia all-inclusive, primiti gratuit o garantie pentru produs cu o protectie a costurilor (reparatii complete gratuite) timp de 36 de luni de la data achizitiei si dreptul la servicii suplimentare. Prin inregistrarea online, va exprimati acordul pentru urmatoarele conditii de garantie.
- Conditii generale si inregistrare
- In masura in care nu este reglementat explicit altceva la numerele 7 si 3.1, Festool GmbH (denumita in continuare „Festool”) va ofera, in cazul inregistrarii cu succes, pentru toate masinile electrice si cu aer comprimat Festool noi (denumite in continuare „aparate”) o garantie cu protectie a costurilor si serviciilor suplimentare pe baza acestor conditii, presupunând ca sunteti un client final, in calitate de persoana fizica sau juridica, cu domiciliul in România. Festool nu preia nicio garantie sau servicii suplimentare in raport cu reprezentanti comerciali de specialitate Festool, persoanele care inchiriaza masini in domeniul de industrie mica si revânzatorii.
Acesti termeni si condiții se aplica, de asemenea, pachetelor de baterii Li-ion, incarcatoarelor de baterii si luminilor pentru baterii (denumite in continuare si "dispozitive"), cu excepția cazului in care urmatoarele dispoziții prevad
Conditiile pentru revendicarea garantiei si serviciilor incluse in garantia all-inclusive sunt:
- Achizitionarea de la Festool sau de la o reprezentanta comerciala de specialitate Festool
- Inregistrare online in MyFestool in termen de 100 de zile de la data specificata pe documentul original de achizitionare pe: www.festool.ro/myfestool
- Incarcarea unei facturi, respectiv a unui aviz de livrare, pentru verificarea datei de achizitie specificate
- Dupa inregistrarea cu succes, veti primi prin e-mail o legatura catre certificatul dumneavoastra de garantie. Acesta se refera intotdeauna numai la aparatul inregistrat.
Prin aceste conditii de garantie, Festool va acorda drepturi suplimentare, care se alatura pretentiilor dumneavoastra contractuale si legale cauzate de deficiente. Conditiile de garantie nu implica o abrogare, limitare sau alta modificare a drepturilor de garantie contractuale sau
Acordarea prestatiilor de garantie sau serviciilor suplimentare nu determina nici prelungirea perioadei de garantie si nici inceperea unei perioade de garantie
Daca contractul de cumparare este nul, ineficient sau a fost anulat, aparatul vizat este exclus din garantie. Daca a fost emis deja un certificat de garantie pentru aparat, acesta isi pierde
Pachetele de baterii Li-ion, Incarcatoarele de baterii si luminile pentru baterii nu necesita inregistrare separata, astfel cum este descris la punctul 3. in locul inregistrarii, trebuie sa anexați dovada de achiziție originala in conformitate cu punctul 2.5 pentru a face valabile condițiile de service si de garanție. Ceilalți termeni si condiții generale continua sa se aplice.
Conditii de garantie pentru reparatii complete gratuite timp de 36 de luni
Perioada de garantie este de 36 de luni si incepe de la data specificata pe documentul original de achizitionare.
Prestatia de garantie consta in repararea gratuita a pieselor defecte ale aparatului sau inlocuirea acestora cu piese corespunzatoare (reparatie) sau inlocuirea gratuita a intregului aparat (garantie cu protectie a costurilor). Piesele sau aparatele inlocuite devin proprietatea Festool Nu exista alte drepturi de garantie.
Garantia se aplica daca
- Aparatul livrat nu prezinta intr-un mod verificabil defectiuni de material sau erori de fabricatie.
- Piesele de uzura (in special periile de carbune, rulmentii cu bile, mansetele din cauciuc, pachetele de acumulatori, inelele de garnitura si comutatoarele) sunt deteriorate intr-un mod verificabil prin uzura naturala, in cazul utilizarii aparatului conform specificatiilor. Lista completa a pieselor incluse in garantie este disponibila in catalogul cu piese de schimb, care poate fi accesat de pe site-ul web www.festool.ro/ekat.
Garantia nu se aplica
- in cazul deteriorarii materialelor consumabile si accesoriilor, in special in cazul discurilor de slefuire, talpilor de slefuit, cablurilor plug-it, pânzelor de ferastrau, frezelor, tijelor de amestecator, cutitelor de taiere, garniturilor de taiere si sculelor de gaurit.
- daca la racordarea, instalarea, punerea in functiune, exploatarea, utilizarea si intretinerea curenta a aparatelor au avut loc abateri de la instructiunile din manualul de utilizare si de la alte documentatii ale aparatelor.
- in cazul utilizarii necorespunzatoare, in special in cazul aplicarii unei forte excesive (de exemplu, prin cadere sau lovituri).
- in caz de deficiente ale aparatelor, cauzate in special de utilizarea unor accesorii sau piese de schimb care nu sunt originale.
- la aparatele la care au fost efectuate modificari sau completari, in special la aparatele care au fost dezasamblate. in caz de utilizare in conditii de uzura puternica, in special la functionarea continua in domeniul de industrie mare sau in caz de solicitare continua peste medie a aparatului.
Volumul si revendicarea drepturilor de garantie
Drepturile de garantie fata de Festool trebuie revendicate in scris imediat dupa constatarea deficientei si in cadrul perioadei de garantie. in acest scop, trebuie sa prezentati sau sa expediati scula vizata impreuna cu documentul original de achizitionare, care trebuie sa contina data achizitiei si denumirea produsului, la reprezentanta locala sau la un centru de asistenta pentru clienti specificat pe www.festool.ro.
Obligativitati de examinare si de anuntare a administratorilor de companii
Daca ati cumparat aparatul in calitate de comerciant in sensul articolului 1 din Codul comercial german, drepturile dumneavoastra de garantie presupun ca ati verificat aparatele imediat dupa primire si ati anuntat in scris compania Festool cu privire la deficientele identificate imediat, cel mai târziu in interval de doua saptamâni dupa primirea aparatelor, si ati anuntat in scris distribuitorul autorizat sau Festool GmbH cu privire la deficientele ascunse imediat dupa descoperirea acestora.
Servicii suplimentare Festool:
- in caz de furt, scula este inlocuita pe o perioada de 36 de luni de la data achizitiei
- in caz de furt, va livram o data un aparat nou care sa inlocuiasca aparatul dumneavoastra furat (numai aparatul de baza fara accesorii, nicio varianta set) fara costuri de asigurare suplimentare si doar in schimbul unei contributii proprii de 125 € net (fara ). Pentru produsele din categoria de produse Power Station se aplica o contributie proprie diferita de 1.000 € net (fara TVA). Festool asigura acest serviciu pentru toate aparatele Festool inregistrate cu succes pe durata a 36 de luni incepând cu data specificata pe documentul dumneavoastra original de achizitionare.
Aparatul de schimb nu mai beneficiaza de garantie antifurt.
Aparatul de schimb nu poate fi inregistrat din nou pentru garantie. Aparatul de schimb beneficiaza de garantia all- inclusive pe perioada de garantie ramasa pentru aparatul furat (calculata conform numarului 2.1 minus perioada de garantie deja scursa). Drepturile de garantie legale pentru aparatul de schimb ramân aceleasi.
Daca si imediat ce un produs nu mai face parte din portofoliul nostru actual de produse si nu-l mai avem in stoc, dreptul dumneavoastra la livrarea unui aparat nou se transforma, daca conditiile ramân nemodificate, intr-un drept la livrarea unui alt aparat la alegerea dumneavoastra din portofoliul nostru actual de produse, la un pret cu amanuntul recomandat (PVA) care corespunde pretului produsului inlocuit. Aparatul dumneavoastra vechi va fi preluat de noi.
- Pentru a revendica aceasta prestatie de service, furtul trebuie reclamat imediat la sediul de politie competent. Reclamatia si certificatul dumneavoastra de service trebuie prezentate in interval de cinci zile dupa furt reprezentantului comercial de specialitate Acesta va trimite documentele la compania Festool in vederea verificarii.
- Dupa efectuarea verificarii, veti fi informat de catre Festool referitor la stare si, dupa emiterea aprobarii, aparatul nou va putea fi ridicat de la reprezentantul comercial de specialitate Festool in schimbul achitarii contributiei proprii mentionate mai sus.
- 10 ani piese de schimb garantate (piese originale inlocuite)
Dupa incheierea procesului de productie a unui aparat, garantam disponibilitatea pieselor de schimb pentru cel putin 10 ani. Daca si imediat ce o piesa de schimb nu mai face parte din portofoliul nostru actual de produse si nu o mai putem oferi, dreptul dumneavoastra la repararea piesei de schimb necesare intr-un atelier Festool se transforma, daca conditiile ramân nemodificate, intr-un drept la livrarea unui aparat nou la alegerea dumneavoastra din portofoliul nostru actual de produse, la un pret cu amanuntul recomandat (PVA) care corespunde tipului de aparat expirat. Aparatul dumneavoastra vechi va fi preluat de noi.
Dispozitii finale
Protectia datelor
Datele cu caracter personal pe care le-am obtinut in urma inregistrarii aparatului dumneavoastra pentru garantia all-inclusive (inclusiv incarcarea facturii) (de exemplu, numele si prenumele, adresa), sunt salvate, prelucrate sau utilizate exclusiv pentru derularea serviciilor aferente. Baza legala in aceasta privinta este art. 6 alin. 1 lit. b) din RGPD. Daca si in masura in care stergeti contul dumneavoastra MyFestool sau eliminati un aparat din prezentarea generala a sculei dumneavoastra, vom stoca in continuare datele dumneavoastra cu caracter personal necesare pentru executarea contractului, pâna la expirarea garantiei.
Toate datele sunt utilizate de Festool si Tooltechnic Systems Kft. in plus, poate avea loc un transfer de date catre TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG. Baza legala in aceasta privinta este interesul companiei noastre, art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD. Acestea nu vor fi transmise altor companii terte si nu vor utilizate in alt mod in scopuri publicitare.
Informatii suplimentare privind protectia datelor gasiti pe www.festool.ro/probleme-legale/protectia-datelor.
Modificarea datelor dumneavoastra de client
Daca datele dumneavoastra de client se modifica, Festool va roaga sa le modificati imediat in contul dumneavoastra gratuit MyFestool la www.festool.ro/myfestool. Festool nu isi poate asuma costuri suplimentare cauzate de datele depasite ale clientilor.
Modificari ale serviciilor
Festool isi rezerva dreptul sa sisteze, sa completeze sau sa modifice complet sau partial garantia pentru produs si serviciile, respectiv conditiile de garantie de fata in conditiile respectarii unui termen adecvat, la prezentarea unui motiv intemeiat si fara respectarea unui astfel de termen, cu pastrarea corespunzatoare a intereselor proprii.
Altele
Toate serviciile sunt supuse condiției ca nu exista obstacole in calea indeplinirii din cauza reglementarilor naționale sau internaționale, in special reglementarile privind controlul exporturilor, embargourile sau alte sancțiuni.
in cazul in care Festool este impiedicat de forța majora sa indeplineasca serviciile de garanție, in special sa repare sau sa livreze dispozitive, Festool va fi eliberat de obligația sa de executare pe durata obstacolului si a unei perioade rezonabile de pornire, fara a fi obligat sa va plateasca despagubiri. Acelasi lucru se aplica si in cazul in care Festool nu isi poate indeplini obligațiile de garanție din cauza unor circumstanțe imprevizibile pentru care Festool nu este responsabil, in special din cauza unor acțiuni sindicale, masuri oficiale, penurii de energie, obstacole la livrare la un furnizor sau perturbari operaționale semnificative, sau in cazul in care astfel de circumstanțe fac dificila in mod nerezonabil sau temporar imposibila indeplinirea obligațiilor. Acest lucru se aplica si in cazul in care aceste circumstanțe apar la un subcontractant si, de asemenea, in cazul in care Festool este deja in intârziere.
Se aplica legislatia din Republica Federala Germania cu excluderea acordului Natiunilor Unite pentru contractele privind cumpararea internationala a marfurilor (CISG).
Daca sunteti comerciant si la momentul inregistrarii pentru garantie aveti sediul social in Germania, sediul instantei competente pentru toate litigiile care au ca obiect garantia este sediul Festool GmbH. De altfel, pentru jurisdictia locala si internationala se aplica prevederile legale aflate in vigoare.
Daca o dispozitie a acestei garantii pentru produs este sau devine complet sau partial nevalabila sau nerealizabila sau daca in aceasta garantie pentru produs exista o lacuna, atunci valabilitatea celorlalte dispozitii ramâne neatinsa. in locul dispozitiei nevalabile sau nerealizabile, se considera stabilita acea dispozitie valabila sau realizabila care se apropie cel mai mult scopului dispozitiei nevalabile sau nerealizabile. in cazul unei lacune se considera stabilita dispozitia respectiva, care corespunde lucrului care ar fi fost convenit conform scopului acestei garantii pentru produs.
Vezi si: