EXTRA RETUR ATU TECH

 

Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH

 

Stim cat de greu este sa te hotarasti la un produs si ne-am dat seama ca multi dintre voi ar dori sa testeze produsele inainte de instalare. Astfel am creeat serviciul EXTRA RETUR ATU TECH. 

Beneficiile acestui sistem de retur este ca puteti returna orice produs in termen de 30 zile*. Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță stabilit prin ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților ATU TECH.

Acest serviciu este disponibil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice. Iti vom returna banii direct in cont in maxim 14 zile calendaristice. 

* Produsul trebuie sa fie receptionat in sediul Atu Tech in maxim 30 zile calendaristice. 

Condiții generale pentru returul produselor vândute de ATU TECH:

• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software. ( In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou)

Acceptam returul produselor montate dar se va percepe o taxa intre 1-50% pentru fiecare element care trebuie inlocuit pentru a aduce produsul in starea de revanzare. Orice produs care are urme de uzura excesive, lovituri foarte mari, socuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur. 

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel (de exemplu un kit cu 8 camere de supraveghere) și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Returul se face cu etichetele inițiale si cutia intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzata si coletul se va intoarce la destinatie.

 

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

• Acumulatori si baterii - se pot returna doar daca nu au fost desigilate. Exceptii fac acumulatorii "BULK" care nu sunt sigilati. 

• Cabluri - pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite). 

• Tester pentru senzori de fum - nu se poate returna. 

• Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare - pot fi returnate doar dacă sunt sigilate

• Produsele resigilate - indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei respective

 

Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților ATU TECH.

Pentru a returna un colet va rugam completati formularul de retur aici.