Favorite
Trebuie sa fii autentificat pentru a putea adauga un produs la favorite
INTRA IN CONT

A fost adaugat cu succes la favorite!

User  Contul meu

wall-street.ro ne-a luat la intrebari!

Noutate adaugata Joi , 15 Noiembrie 2018, 12:52:57
wall-street.ro ne-a luat la intrebari!

Publicatia online www.wall-street.ro ne-a solicitat punctul de vedere despre cum se desfasoara activitatea noastra de Black Friday, care sunt provocarile din aceasta perioada si ce pregatim pentru clientii nostri. Intreaga stire aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wall-Street.ro: Cand veti face Black Friday, la cate produse veti avea reduceri si pana la ce pondere din pretul initial?


Atu Tech: Campania de Black Friday pe www.a2t.ro se va desfasura in perioada 16-18 noiembrie. Gama de produse care se va regasi in campanie este foarte diversa si se adreseaza sectorului de securitate rezidentiala si profesionala. Vorbim aici de echipamente de supraveghere video, sisteme de alarma wireless de tip DIY si sisteme de alarma profesionale, sisteme anti-incendiu, automatizari de porti, sisteme de control acces si pontaj, videointerfoane, dar si produse conexe, precum sisteme de sonorizare sau camere de actiune pentru hobby-urile clientilor nostri.

Reducerile din aceasta campanie de Black Friday vor fi masive, vom avea cele mai mici preturi din intregul an la sute de produse de securitate si subliniem faptul ca nu practicam scumpiri de preturi in perioada dinaintea campaniei de Black Friday, ca apoi sa scadem preturile fictiv.

Reducerile vor fi de pana la 50-60%.

 

 

W-S.ro: Poti sa ne oferi cateva exemple de reduceri practicate?


Atu TechSistem de supraveghere cu 4 camere + DVR cu 3 ani garantie la 270 lei; automatizare de poarta culisanta cu 3 ani garantie + 4 telecomenzi la 800 lei; sistem de alarma wireless complet la 660 de lei.

 

 

W-S.ro: Care sunt provocarile unei campanii de BF pentru un business de dimensiuni medii, care vinde in mare parte produse de nisa?


Atu Tech: Probabil una din cele mai dificile provocari in acest domeniu, si asta nu este valabil doar in Black Friday, este sa educam clientii ca in alegerea unui produs de securitate, nu doar pretul trebuie sa conteze.

Vorbim despre produse de care depinde siguranta unor vieti omenesti sau a unor bunuri materiale, iar alegerea produselor pe care noi le comercializam este un proces complex. Nu ne dorim sa promovam produse a caror singura calitate este pretul mic. 

In ceea ce priveste campania de Black Friday, provocarile sunt multiple: de la atragerea de noi potentiali clienti, preponderent din canalele de online, la anticiparea performantei campaniei si asigurarea de stocuri de produse suficiente si pana la eficientizarea costurilor de livrare a comenzilor.

Pe de alta parte, provocari avem si pe partea de infrastructura de site, functionalitati si resurse, insa le tratam pe fiecare in parte. Fiecare campanie de Black Friday din anii precedenti ne-a invatat cate o lectie valoroasa. Pentru echipa noastra, Black Friday este un test pe care il asteptam si pentru care ne pregatim tot anul. Este si una din perioadele noastre preferate, de altfel.

 

 

W-S.ro: Cum veti incerca sa faceti marketing evenimentului de BF, avand in vedere concurenta acerba de pe piata/privirile atintite in special asupra 5-6 magazine majore?


Atu Tech: Nu promitem marea cu sarea, ci promitem ceea ce putem indeplini: cel mai mic pret din an, suport tehnic gratuit si consiliere in alegerea produselor potrivite pentru fiecare scenariu in parte, garantie extinsa pentru o serie de produse, perioada de retur extinsa la 30 de zile, service pentru produse si servicii de instalare prin reteaua proprie de parteneri.

Ceea ce ne diferentiaza de acele 5-6 magazine majore este ca noi nu suntem un magazin generalist, unde poti gasi cam orice iti trece prin cap. Noi ne pricepem la securitate si in acest sector vrem sa performam.

In ceea ce priveste strategia de marketing, ne-am folosit de toate canalele online pentru a promova campania de Black Friday, iar bugetele alocate au crescut cu 100% fata de anul precedent. De la e-mail marketing, la campanii de social media, toate aceste instrumente au fost utilizate la potential maxim in aceasta perioada.

Cat de performante au fost campaniile si modul cum vom continua sa comunicam in zilele de foc, vor confirma daca strategia a fost gandita si implementata corect.

Predictiile noastre si datele analizate indica o crestere de 30% fata de campania de anul trecut. Ramane de vazut daca si anul acesta, realitatea bate predictiile.



Opinia cititorilor

Opinia ta

Nota articol*

(1 .......... 5)







Cod securitate: