Suport tehnic

Bine ai venit la sectiunea de suport tehnic Atu Tech!

 

Daca ai cumparat sisteme de securitate de pe www.a2t.ro si ai nevoie de suport tehnic, te rugam sa completezi formularul de mai jos. Dupa ce vei completa acest formular, vei fi contactat telefonic in termen de maxim 48h (in zilele lucratoare) de catre un consultant Atu Tech care iti va comunica pasii urmatori.

  • Suportul tehnic nu presupune instalarea pas cu pas a echipamentelor, ci este oferit pentru a va ajuta cu o informatie in cazul in care intampinati probleme la instalare. 
  • Suportul tehnic se ofera doar pentru partea software. Nu va putem ajuta sa faceti conexiuni electrice sau montaje mecanice. Pentru acestea trebuie sa apelati la un tehnician specializat. 
  • Setarile de internet le putem face doar daca aveti o configuratie clasica de retea. Daca dumneavoastra aveti un router de la un operator de telefonie, acest router este cel mai probabil blocat. Trebuie sa achizitionati un alt router pentru a putea face setarile de internet.

In asteptarea apelului de la consultantii Atu Tech, iti recomandam sa vizitezi canalul nostru de Youtube unde veti gasi tutoriale utile pentru configurarea si instalarea produselor de securitate de pe www.a2t.ro

Te rugam sa tii cont de faptul ca sistemele de alarma/incendiu profesionale pot fi instalate doar de personal calificat. Pentru aceste produse nu putem oferi suport tehnic (DSC, ELDES, PARADOX, UNIPOS, FIRECLASS, BENTEL, DETNOV).

De asemenea, nu oferim suport tehnic pentru videointerfoanele Electra, sisteme sonorizare, sisteme pontaj si sisteme fotovoltaice. Nu se ofera suport tehnic pentru echipamente care nu sunt cumparate din oferta Atu Tech. 

Suportul tehnic se ofera doar daca toate echipamentele folosite in sistem sunt achizitionate din oferta noastra. 

 

 

Important de stiut:

Atentie! Suportul tehnic oferit de catre tehnicienii nostri este de baza, pentru setarile avansate ale sistemelor trebuie sa apelati la personal specializat in domeniu.

*Atentie! Sistemele de alarma/incendiu profesionale pot fi instalate doar de personal calificat. Pentru aceste produse nu putem oferi suport tehnic (DSC, PARADOX, UNIPOS, FIRECLASS, DETNOV, ELDES, BENTEL, ETC.). De asemenea, nu oferim suport tehnic pentru videointerfoanele Electra, sisteme sonorizare, sisteme pontaj.

** Suportul tehnic gratuit se ofera doar la prima instalare.

***Suportul tehnic se ofera doar pentru partea software. Nu va putem ajuta sa faceti conexiuni electrice sau montaje mecanice. Pentru acestea trebuie sa apelati la un tehnician specializat. 

****Pentru suport tehnic trebuie sa aveti cunostinte minime de folosire a calculatorului.

  1. Trebuie sa stiti sa copiati un program si sa il instalati de pe internet. 
  2. Trebuie sa stiti sa oferiti acces unui program in FIREWALL
  3. Trebuie sa stiti parola de la router-ul pe care se face instalarea.

***** Daca aveti un router primit gratis de la un operator de telefonie, acesta mai mult ca sigur este blocat pentru configurari. In acest caz trebuie sa va achizitionati un router. 

****** Suportul tehnic se poate oferi in limita disponibilitatii. Astfel veti putea fi preluat de un consultant in maxim 48h de la solicitarea dvs.  

Te ajutam sa iti configurezi****** GRATUIT sistemele de supraveghere video si alte sisteme de securitate achizitionate de la Atu Tech. Nu este necesar sa platiti suplimentar pentru setarea DVR-ului la retea sau alte aplicatii de baza care se pot realiza de catre operatorii nostri de suport tehnic telefonic si pe e-mail. 

Daca in interiorul casei, biroului, spatiului supravegheat aveti o situatie atipica de configuratie de retea, nu va putem oferi suport tehnic si trebuie sa apelati la un specialist in retelistica pentru a va configura sistemul de supraveghere. 

 

Pentru oferirea suportului tehnic, este necesara rularea unui program pe calculatorul dumneavoastra, care sa realizeze conexiunea la distanta si ofera operatorului nostru acces pe calculatorul dumneavoastra. Acest lucru nu afecteaza in nici un fel securitatea datelor dumneavoastra de pe calculatorul pe care se realizeaza accesul. Accesul nu se poate realiza decat cu acceptul dumneavoastra si doar cu datele de securizare a conexiunii.  

Primul pas este sa descarcati aplicatia gratuita pentru asistenta la distanta: 

• AnyDesk: aplicatie remote desktop.

Dupa descarcarea aplicatiei, este necesar sa ne comunicati telefonic ID-ul dumneavoastra, cel din partea stanga, apoi trebuie sa faceti click pe accept.  

In acest moment, operatorul Atu Tech va avea acces de la distanta pe calculatorul dumneavoastra pentru a putea realiza setarile necesare funtionarii corecte a sistemului. Dupa terminarea setarilor, operatorul nostru va inchide sesiunea securizata de acces pe calculatorul dumneavoastra, iar dumneavoastra puteti opta sa stergeti aplicatia.